آفاق آفاق ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

زندگی دوباره مامان و بابا

عقش دردناکه دخترم

1392/11/13 23:52
نویسنده : افسانه
162 بازدید
اشتراک گذاری
دخترم امروز برای تو مینویسم
سالها بعد وقتی قد کشیدی و خانوم شدی دلم میخواهد تو را از همه ی دور کنم
دلم میخواهد نگذارم از خانه بیرون بروی
دلم میخواهد رنگ آفتاب را فقط در حیاط خانه ببینی
دخترم میدانم از من متنفر میشوی
میدانم مرا بدترین مادر دنیا میدانی اونوقت
میدانم ... خوب میدانم
اما دخترکم میترسم وقتی که سنت هنوز دگیر احساس است و منطق نمیشناسد عاشق شوی و ناراحت
دخترم عاشقی درد داردنگران
بمیرد مادر و درد آنروزهایت را نبیند ....
آخه مامان جون من عاشق شدم و هر روز و شب از عشق دارم میسوزم نمیخوام تو این روزار و ببینیناراحت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان راضی
14 بهمن 92 23:19
واقعااااااااااااااااا انشاله به سلامتی نی نی بیادددددددددددد
مامان طاها
15 بهمن 92 17:53
سلام افی جون خوبی؟ من ززززز هستم(بی اعتمادی به فضای مجازی باعث شد اسممو نگم ) حالا یادت اومد کیم؟ بیا ببین چه وبلاگ خوشملی برای پسرم درست کردم خالش.. راستی تو پیوندهای وبلاگم هم ادت کردم. منتظرتم.. بوووووووس
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
16 بهمن 92 11:38
سلام افسانه جون چقدر متنهاي زيبايي نوشتي عزيزم انشالله آفاق جون سالم و سلامت بياد بغلتون و بزرگ شه و اين احساسات زيبا رو بخونه و ببينه عشق پدر و مادر ش
ناديا
16 بهمن 92 19:01
افسانه جون قالب نو مبارک ايشالله ني ني گلتو به زودي ببيني و ببينيم
darya
18 بهمن 92 11:44
سلام عزیزم ان شالله دخملت صحیح و سالم بدنیا بیاد و نترسی از عاشق شدنش خودتم تشویقش کنی تا عاشق بشه چرا که عشق نباشه آدم خالی خالیه امیدوارم عشق دخملت شیرین باشه نه دردناک