آفاق آفاق ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

زندگی دوباره مامان و بابا

28 خرداد بهترین خبر زندگیم

1392/5/10 1:39
نویسنده : افسانه
179 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی گلم موقعی که از اومدنت ناامید شده بودم تو تو دل مامان اومدی منو که خیلی ذوق زده کردی

بابایی میدونی چطوری فهمید من نمیخواستم بهش بگم الکی بهش گفتم پر شدم

من همش فکر میکردم بابایی با آمدن تو مخالف باشه هیچوقت روی خوش به اینکه میگفتم بچه دار شیم نشون نمیداد

 

مامانی جونم دروغ نمیخواستم بگم خیلی مصلحتی بود میخواستم سوپرایزش کنم

 

که البته نزاشتن

 

گوش کن همون روزیعنی 28 خرداد باید پر میشدم ولی نشدم تست تو خونه داشتم ناشتا انجام دادم مثبت بود  یه باز دیگه بعدازظهرتست انجام دادم مطمئن شم مثبت بود داشتم از خوشحالی دیونه میشدم به بابایی گفتم میخوام برم خونه مامان بزرگت منو برد و از اونورم رفت سرکار آخه اون هفته شب کار بود بابایی که رفت خیالم راحت شد احساس میکردم ازبرق چشمام خوشحالیمو و البته دروغمو بخونه

 

میدونی آخه مامانت دروغگو خیلی بدییه زود خودشو لو میده

 

ولی نخواستم ایندفعه خودمو لو بدم اون که رفت روم نمیشد به مامان بزرگتم بگم تستارو تو دستمال گذاشته بودم و دادم به خاله یاسی وقتی باز کرد اول متوجه نشد بعد یه جیغ بلند زد و رفت به مامان بزرگت اینا گفت از خجالت داشتم آب میشدم همشون یه جوری نگام میکردن خاله نازتم اونجابود با ابوالفضل جون نمیدونم اون لحظه باید چیکار میکردم دست و پامو گم کرده بودم

همشون بهم تبریک گفتن یه جوری همشون شکه شده بودن خاله یاسی از مامان بزرگت شیرینی گرفت

پرسیدن حسین میدونه من گفتم ن ن ن نه   هنوز زوده بدونه میخوام سوپرایزش کنم

 

اونشب اونجا خوابیدمو فردا صبح بابا خونه آمده بود و تنها خوابیده بود خاله یاسی یه شیطونی بزرگ کرد و تلفن برداشت و گفت

 

حسین جون شیرینی بده بابا شدی

 

 

بابات نفهمیدم چطور آمد خونه مامان بزرگت اونم مثل بقیه منو یه مدلی نگاه میکرد انگار من عوض شده باشم 

خیلی خوش حال شده بود همه اینو فهمیدن و به من میگفتن ببین به خاطر تو چطور آمده

زیاد سرتو درد نیارم گلم احساس میکنم خیلی خوشبختم چون تو رو دارم و مهمتر از تو

حسودیت نشه

باباتو دارم من بهت که گفته بودم اول باباتو دوست دارم بعد تو رو حالا با دنیا آمدنت حتما عشقمو نصف میکنم ولی برا بابایی یه کم بیشتر میزارم

باشه گل مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)