آفاق آفاق ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

زندگی دوباره مامان و بابا

دردودل مادرانه

1392/10/14 20:28
نویسنده : افسانه
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

امروز مامان جون اومدم برا درد و دل گریه

در جوانی پیر شدم 

دخترم مامان تو 24 سالگی پیر شده باور میکنی White Hair

کمر درد که امونم بریده ..گهگاهی دالدرد و ..سردرد و پادرد که نگووووو وقتی پاهام درد میگیره رگش میگیره میخوام از درد جیغ بزنم .همه اینا کنار من هواس پرتیم گرفتم

الان حدود یه هفته میشه که فهمیدم سند خونه گم شده هرجا رو که فکرشو کنی گشتم اما اثری ازش نیست .

امروز به خودم گفتم نکنه انداخته باشمش دوررررررررررررر

بابا جون باهام دعوا نکرد بهم گفت عیبی نداره میریم اقدام میکنیم برا المثنی ولی من خودم خیلی خجالت کشیدم . خجالتحالا از دست خودم ناراحتم مامان جونم دختر گلم دعا کن این مامان هواس پرت و وسواس و پادردی و کمر دردی و خلاصه ...زود خوب شم میترسم همیشه همین مدلی بمونم اونوقتبرا مامان جونتم دعا کن

دوست دارم اندازه  خدای مهربون ماچ         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ناديا
8 دی 92 10:47
سلام افسانه جون واقعا بد درديه اين حواس پرتي منم همين شکليم واقعا نکنه الزايمر گرفتيم؟!!!! ايشالله که خوب خوب شي دوست خوبم بيچاره شوهرامون
دریا
8 دی 92 19:59
عزیزم نگران نباش ان شالله پیدا میشه
نسیم
28 دی 92 4:08
عزیزم 300 تا صلوات نذر کنی پیدا میشه ... من اعتقادی نداشتم ولی پیدا کردم ...