آفاق آفاق ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

زندگی دوباره مامان و بابا

بدون عنوان

1392/10/15 20:24
نویسنده : افسانه
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر طلا مامانBaby Girl

خوبی دختر گلم دلم برات یه عالمه تنگ شده بود که طاقت نیووردم و تو این روز که 32 هفته ات تموم شد رفتم سونو zwanger54.gifو اون قیافه خوشگل و نازو بامزه اتو دیدم654.gif

خوشگلم دکتر عکستو بهم داد .عزیز دل مامان قربون اون دست و پاهای کوچولوت برم من

نمیدونی چقدر خوشگل و اروم تو دلم خوابیده بودی وقتی دکتر گفت این دستشه - این پاهاشه - این صورتشه

نمیدونی چقدر ذوق کردم

بعدشم قلب کوچولوتو نشونم داد و گفت این قلبشهHeart Smile و اینم صدای قلبشه

تاپ تاپ میزد

بابا جون ارم وایساده بود مانیتورو نگاه میکرد

بعد از اینکه اومدیم بیرون به من گفت چطوری قلبش صدا میداد. گفتم دیدی چقدر شبیه تو بود.

همینو که شنیدی انگار دنیارو بهش داده باشم کلی خوشحال شد

بعدش که عکستو بهمون دادن حسابی نگاه ت کردیم .مامان جون همش قربون صدقه ات میرفتم و فرصت حرف زدن به بابا جونو نمیدادم.

حالا عکستو هرروز نگاه میکنم و فدای اون خوشگلیات میشمقلب

اینم عکس دختر گلم تو سونو هفته 32

اینم قلبشه و ضربان قلبش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهديه
11 دی 92 23:49
خدا حفظش كنه وبسلاكت بياد بغلت افسانه جون
مهديه
15 دی 92 12:23
اون بسلامته خواهر حداقل خودت درستش ميكردي
مامان ناديا
17 دی 92 16:09
عزيزم ايشالله بسلامتي روي گلشو ببيني برات خيلي خوشحالم افسانه جون