آفاق آفاق ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

زندگی دوباره مامان و بابا

اتفاقات این هفته

1392/10/27 13:43
نویسنده : افسانه
177 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلامHippie

عزیز دلم مامان یه عالمه نگران و استرس دارمناراحت همشم به خاطر اینه که میترسم تو دختر طلام هول باشی و بخوای زود بیای تو بغلم520.gif

عزیز دلم دوست دارم تا هفته 40 مهمون دلم باشی و سر وقت به دنیا بیای

گلم عجله نداشته باش این 6 هفته رو هم تحمل کن و کمی بد بگذرون

مامان هنوز آماده پذیرایی از خوشگل خوشگلا نیستم .

از هفته 32 از وقتی سونو دادم کمردرد و دردای پری امونمو بریده . زیر دلمم که یکسره درد میکنه و راه رفتنم برام سخت شده. دیگه واقعا احساس کسالت میکنم . هفته 33 که دردام بیشتر و بیشتر شد و این هفته هم که یکسره استراحت میکنم و روزبرزو بیشتر نگرانت میشم .

تازگیام که از همه غذایی ایراد میکیرم و همه چی بوی بدی میده و اصلا اشتها به هیچی ندارم . همین امروز که تو 34 هفته و 3 روزته فقط اب خوردم و یه لیوان اب پرتقال دیگه هیچی دیگه نخوردم . اخه نمیتونم چیزی بخورم .ناراحت

راستی دخترم از ماه پیش که 30 هفته ات بود پیش دکترم رفتم بهم گفت 75 کیلویی اما این ماه وقتی رفتم وزن کردم فقط نیم کیلو اضافه کرده بودم البته همیشه لباسامو درمیاوردم و رو ترازو میرفتم اما این دفعه چون هوا سرد بود با لباسام رفتم رو ترازو.Libra

باور کن نیم کیلو هم اضافه نکردم نیم کیلو هم وزن لباسام بود.

دختر خوشگلم تو چی جون گرفتی؟ توپولی شدی انشالله . تو باید توپول بشی .قوی بشی . گلم عیبی نداره شیره جونمو بخور تا توپول شی . من فقط سلامتی و خوشحالی تو رو میخوام دوست دارم همیشه سرحال باشی و مثل روزای قبل برام خودتو لوس کنی و برقصی و خوشحالی کنی .

گلم مواظب خودت باش

دعای من فقط سلامتی تو و بابا حسین zwanger19.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آلما
27 دی 92 23:45
سلام ایشالا بهتر میشی منم همش نگران بودم ولی با خوندن قرآن و دعای زیاد خودتو سرگرم کن ایشالا زود نمیاد
ناديا
30 دی 92 20:33
افسانه جون استرس نداشته باش اگه به چيزي که هنوز اتفاق نيوفتاده فکر کني فقط خودتو اذيت ميکني و باعث ميشي که خداي نکرده اتفاق بيوفته استراحت کن مطمئن باش دخمل گلي سر وقت مامانشو سورپرايز ميکنه به اميد اون روز