آفاق آفاق ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

زندگی دوباره مامان و بابا

دیدارم به عشقم نزدیکه

1392/6/3 3:02
نویسنده : افسانه
132 بازدید
اشتراک گذاری

روزا داره میگذره و گل من روز به روز بزرگتر میشه و هوس من برا دیدینش صدچندان شده

دیروز بابایی رفتیم پیش دکتر برام سونو ان تی و آزمایش غربالگری نوشت

 

گلم نترس

قراره 27 مرداد بیام ببینمت انگشتای دستتو بشمارمو به صورت خوشگلت نگاه کنم برا اون روز استرس من خیلی بیشتر از توئه

 

میدونم حتما از الان داری دورو برتو تمیز کاری میکنی و میخوای خوشگل تر کنی و تا مامان تو رو خوشگل ترین ببینه.

 

دخترگلم پسر نازم هرچی که تو دل مامانی من نمیدونم مثل مامان دختر ناز شدی یا مثل بابا پسر گل شدی قراره اگه خودتو نشونمون بدی بفهمم به مامانی جونت رفتی یا به بابایی.

 

برا من اصلا فرق نمیکنه فقط میخوام سالم پرانرژی بیای بغلم هرچی باشی بدون مامان روزبروز بیشتر عاشقت میشه

 

بابایی هم حتما حسودی میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)