آفاق آفاق ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

زندگی دوباره مامان و بابا

خبر خوب برا نینیم

1392/6/16 3:52
نویسنده : افسانه
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانی خوبی گلم

 

17 شهریور سالگرد ازدواج منو بابا جونه و البته روزی که تو 16 هفته ت تموم میشه یعنی میشی دقیق 4 ماهه . من یه عالمه برات ذوق کردم. امروز به باباجونت گفتم که 2 روز دیگه 4 ماهت تموم میشه . خوشحال شد گفتم ببین نینیمون داره بزرگ میشه . گفتم حسین جون تو فکر میکنی دختره یا پسر .

میدونی چی گفت : گفت دخملی دخمل طلا   احساسش اینو میگه . گفت پیرهن عروس باید بخریم . منم گفتم ایشالله هرچی صلاح باشه صحیح و سالم باشه مهم نیست چیه دختر یا پسر .هردوتاشو من دوست دارم . بابایی هم گفت ایشالله برا منم سلامتیش مهمه ولی نمیدونم چرا حس میکنم دخترهه .

تا آخر این ماه نمیدونم جنسیتت تو . امروز دونستن جنسیتت برام خیلی جذاب شد میخوام بدونم قلب بابا بهش راست گفته . یعنی تو دخملی تو دلمی .

  نمیدونم تو که خودتو لو نمیدی .راستی دیروز با خاله یاسی رفتیم برات لباس خریدیم نمیدونی چه لباسای نازی خریدیم . همشون اسپرت و شیکن . اگه پسرم باشی بهت میاد اگه دخترم باشی بهت میاد لباس برا عیدت خریدم .

اخه روز عید پیش منو بابایی . کنار ما سر سفره هفت سینی .


خدایا شکرت

حیف که تا آخر ماه نمیتونم بفهمم جنسیتت چیه واگرنه دوست داشتم برات یه عالمه لباس بخرم . یه پیراهن قرمز خوشگل کوچولو دیدم مخصوص نینی های ناز مثل خودته کلدوزیای خوشگلم روش داره روزی که بفهمم جنسیتت و حتما اون پیرهن و برات میخرم البته اگرم پسر باشی بازم یه عالمه لباس خوشگل دیدم.

گل من مواظب خودت باش یادتم نره که مامان و بابا عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)