آفاق آفاق ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

زندگی دوباره مامان و بابا

گل مامان 3 ماهگیت مبارک

1392/9/22 13:34
نویسنده : افسانه
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

3 ماهگیت مبارک

ببخش خیلی وقته نیومدم و یجورایی بیوفا شدم ولی گلم نمیدونم خبر داری که از شاهکار بابایی تازه امروز حیاط و مرتب کردن و خاکارو جمع کردن . یکسره باید راه میرفتمو خاکارو از وسایلا پاک میکردم. اماعوضش خونمون قشنگ شده 6 ماه دیگم که تو میای قشنگ ترم میشه .

راستی یکشنبه با بابایی رفتیم پیش خانم دکتر بعد اینکه معاینه م کرد .گفت ماشالله نینیت داره بزرگ میشه کم کم میخواد خودشو بهت نشون بده 

من خیلی خوشحال شدم چون تابه امروز نه حرکتی ازت حس کرده بودم  و  توی سونو گرافی 2 ماهگیت هم ضربان قلبتو نشنیدم

اما باحرف خانم دکتر خنده رو لبام اومد .انگار اون حس قشنگ نزدیک بودنتو بهتر درک کردم  بعد به خانم دکتر گفتم من صدای قلبشو نشنیدم کی برام سونو مینویسید میخوام صدای قلبشو بشنوم .گفت :27 /مرداد میتونی بری سونو شایدم بتونی جنسیتشم ببینی

 بهت حسودیم میشه .تو از روز اولی که تو دل مامان خونه ساختی از همون روز اول صدای قلبمو شنیدی .شنیدی که هرلحظه میگم عاشقتم

اما من مامان عاشق بعد 3 ماه حالا میخوام صدای ناز قلبتو بشنوم . نینی گلم تا 27 مرداد فقط 2 روز مونده خیلی استرس دارم بابایی میگه استرس چیه ؟همه میگن استرس نداشته باش .ولی دست خودم نیس میدونی این لحظه برا من خیلی لحظه زیبایی

نمیدونم چطور مثال بزنم قشنگی این لحظه مثل رسیدن  یعقوب به یوسف.

 

 

میبوسمت  زیاد  ماچ


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دریا
25 مرداد 92 22:37
افسانه عزیزم ان شالله با خبرای خوب میای پس نگرانیت برا چیه هرچند که درکت میکنم منم تا میاد زمان سونو بعدی بیاد هزار بار میمیرمو زنده میشم اما به خودم میگم خدا هست پس نگرانی برا چی اینجوری آروم میشم
مواظب خودتو نی نی گلت باش


دریا جون انشالله که نینی همه سلامت و سالم باشه برا منم کنار همه سلامت باشه
ریحانه
2 شهریور 92 11:30
سلام عزیزم.
امیدوارم با تمام عشقی که به شنیدن صدای قلب نی نی داری این لحظات قشنگ رو با تموم وجود تو ذهنت حک کنی.
من وقتی که برای شنیدن صدای قلب پسرم رفتم خیلی استرس داشتم چون از بارداری قبلیم خاطره خوبی نداشتم.اما حالا با تموم عشقم حرکات دست و پای کوچیکش رو تو وجودم حس می کنم.
صدای قلب نی نی رو که شنیدی بیا به وبلاگم بهم خبر بده منم خوشحال بشم.


سلام . ممنون ریحانه جون