آفاق آفاق ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

زندگی دوباره مامان و بابا

تکون خوردن افاق

1392/8/18 22:39
نویسنده : افسانه
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

خداروشکر که خوبی امروز مامانو 5 صبح از خواب بیدار کردیابرو خونه مامان بزرگت لالا بودم که با لگد تو از خواب بیدار شدم

دیگه نتونستم بخوابم تو هم همش برای مامان دلبری میکردی قلب

همچنان خودتو کش و قوس میدادی که وقتی به شکمم نگاه کردم دیدم شکمم اندازه پات زده بیرون مثل کوه شده بود

انقدر ذوق کردم برات که خدا میدونه

Avazak.ir56 شکلک های یاهو (2)

خدا تو رو برای منو بابا حفظ کنه

وقتی کار امروزتو برا بابا حسین تعریف کردم همچنان به دل مامان نگاه میکرد منتظر بود تا تکون بخوری و ببینه .خیال باطل

اما تو خیلی زبل تر از اونی. اصلا تکون نخوردی .گفتم ببین دخترم لالا کرده وقتی من بخوام بخوابم حتما بیدار میشه .

Avazak.ir141 شکلک های یاهو (4)

همونم شد الان که شبه و وقت استراحت مامانه تو بیدار شدیوووو همش داری میرقصییی

Avazak.ir138 شکلک های یاهو (4)

گلم حیف که بابا جون شب کاره واگرنه حتما کلی برات ذوق میکرد

Avazak.ir142 شکلک های یاهو (4)

 

 

خدایا شکرت که مهر مادرونرو تو دل من و عشق پدرونرو تو دل حسین گذاشتی

شکرت خدا

همیشه مواظب دخترمون باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماماطهورا
16 آبان 92 10:13
سلام افسانه جون خوبي عزيزم دلم برات تنگ شده عزيزمممممممممم قربون آفاق جونم برم كه انقدربزرگ شده كه بالگداش مامانش و از خواب بيدارميكنه انشالله سالم و سلامت بياد بغلت گلم
دریا
16 آبان 92 23:39
سلام افسانه عزیزم خوبی خانومی ان شالله آفاق جون به سلامتی بدنیا بیاد و بیشتر ذوق کنی و همیشه از بودن باهاش لذت ببری
نیلوفر سفید
18 آبان 92 22:42
سه تایی خوش بخت باشین انشالاااااااااااا کچلوی خاله